Adana Şehir Hastanesi’nde Sendika Üyeliği Tartışması: Sahte İmza İddiaları Yargıya Taşındı

Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan bazı sağlık çalışanları, bilgileri dışında Sağlık-Sen üyesi yapıldıklarını iddia ederek hukuki süreç başlattıklarını öne sürdü.

Şikâyetçi çalışanların iddiasına göre, herhangi bir sendikaya üye olmayan ya da farklı sendikalara kayıtlı bulunan bazı personeller, e-Devlet kayıtlarında kendi bilgileri dışında Sağlık-Sen üyeliği bulunduğunu fark etti. Çalışanlar, üyelik işlemlerinde kullanılan imzaların kendilerine ait olmadığını ileri sürerek ilgili mercilere başvurduklarını belirtti.

İddialar arasında, çok sayıda sağlık çalışanının benzer şekilde mağdur edildiği ve konunun yargıya taşındığı da yer alıyor. Şikâyetçi personeller, olayın tüm yönleriyle araştırılmasını ve sorumluların ortaya çıkarılmasını talep ediyor.

Öte yandan, söz konusu iddialarla ilgili olarak adı geçen kişi ve kurumların açıklamalarının alınmasının gazetecilik açısından önem taşıdığı belirtiliyor. Konuya ilişkin resmi soruşturma veya yargı süreçlerinden çıkacak sonuçların kamuoyu tarafından yakından takip edildiği ifade ediliyor.

Not: Bu haberde yer alan ifadeler, şikâyetçi çalışanların iddialarına dayanmaktadır. İddialar hakkında kesinleşmiş bir yargı kararı bulunup bulunmadığı ayrıca araştırılmalıdır. Adı geçen kişi, kurum ve sendikanın konuya ilişkin açıklamalarına da yer verilmesi gerekmektedir.

Okumak İster misiniz ?

İYİ Parti Seyhan İlçe Başkanı Tarkan Kanat Arıkoğlu’ndan Tandoğan mitingine davet…

İYİ Parti Seyhan İlçe Başkanı Tarkan Kanat Arıkoğlu, 27 Haziran Cumartesi günü Ankara Tandoğan Meydanı’nda …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/bilgebil/kentvegundem/wp-includes/functions.php on line 5493