Başkan Arıkoğlu mazbatasını aldı…

İYİ Parti Seyhan ilçe kongresinde yeniden güven tazeleyen Tarkan Kanat Arıkoğlu, mazbatasını aldı.

Başkan Arıkoğlu, “Mazbatamızı aldık, kaldığımız yerden devam edeceğiz. Kongre seçimimiz tam bir demokrasi şöleni oldu, beni tekrar başkan olarak görmek isteyen oy kullanan üyelerimize de ayrıca tekrar teşekkür ederim. İYİ Parti Seyhan İlçe Teşkilatı olarak çalışmalarımıza hız kazandıracağız” diye konuştu.

Seyhan halkına ve İYİ Partiye söz veren İYİ Parti Seyhan İlçe Başkanı Tarkan Kanat Arıkoğlu,

“Seyhanlı vatandaşımızın dertlerini dinlemeye, sorunlarına çözüm odaklı olarak çalışma adına söz veriyoruz. Seyhan İYİ oldu mu, Adana da İYİ olacak…” dedi.

Okumak İster misiniz ?

Adana Kulislerinde Gündem: Halil Nacar AK Parti İl Başkanı mı Oluyor?

Adana siyasetinde kulisleri hareketlendiren dikkat çekici bir iddia gündeme geldi. Siyasi çevrelerde konuşulanlara göre, Adana …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/bilgebil/kentvegundem/wp-includes/functions.php on line 5493