Büyükşehir’den tütün bağımlılığıyla mücadele etkinliği

Tütün bağımlılığının ve pasif içiciliğinin zararları anlatıldı, sigarayı bırakma konusunda yol gösterildi.

1–7 Mart Yeşilay Haftası kapsamında, Adana Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen “Bir Nefes Sağlık, Bir Ömür Özgürlük” adlı konferans, yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Adana Büyükşehir Belediyesi Belediye Tiyatro Salonu’nda düzenlenen programda tütün bağımlılığının bireysel ve toplumsal etkileri, pasif içiciliğin zararları ve bağımlılıkla mücadelede bilimsel yaklaşımlar ele alındı.

Konferansın konuşmacısı Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Göğüs Hastalıkları Anabilim Dalı öğretim üyesi Doç. Dr. Pelin Duru Çetinkaya, tütün bağımlılığının yalnızca bireysel bir alışkanlık değil, ciddi bir halk sağlığı sorunu olduğuna dikkat çekerek; erken farkındalık, doğru bilgilendirme ve profesyonel destek mekanizmalarının önemini vurguladı.

Programa belediye personelinin yanı sıra sendika temsilcileri, öğrenciler ve ilgili kurum temsilcileri katıldı. Katılımcıların sorularıyla interaktif bir şekilde ilerleyen konferansta, tütün bağımlılığıyla ilgili toplumsal farkındalık oluşturma açısından önemli mesajlar verildi.

Adana Büyükşehir Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı, toplum sağlığını korumaya ve bağımlılıkla mücadeleye yönelik bilinçlendirme çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceğini açıkladı.

Okumak İster misiniz ?

İYİ Parti Seyhan İlçe Başkanı Tarkan Kanat Arıkoğlu’ndan Tandoğan mitingine davet…

İYİ Parti Seyhan İlçe Başkanı Tarkan Kanat Arıkoğlu, 27 Haziran Cumartesi günü Ankara Tandoğan Meydanı’nda …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/bilgebil/kentvegundem/wp-includes/functions.php on line 5493