Demirçalı : “Kendi Ürettiğimizi Halkımıza Sunuyoruz”

Yüreğir Belediyesi, Ramazan ayında her gün farklı bir noktada iftar yemeği düzenlerken, yemekler dışarıdan satın almak yerine belediyeye ait mutfakta hazırlanıyor. Belediye, uzman aşçılar ve ekipler tarafından sağlıklı bir ortamda hazırlanan yemeklerle tasarruf sağlıyor. Yapılan tasarruf sayesinde daha fazla vatandaşa ulaşılma imkânı yaratılıyor.

Yemeklerin hazırlandığı mutfağı ziyaret eden Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, personelden bilgi aldı ve yemek yapımına yardımcı oldu. Demirçalı, “Ramazan ayında düzenlediğimiz iftar yemeklerini kendi mutfağımızda, uzman aşçılarımız ve ekibimizle yapıyoruz. Sağlıklı bir ortamda üretilen yemeklerle müteahhitte ödenmesi gereken para, belediye kasasında kalıyor. Böylelikle daha fazla hemşerimize ulaşma imkânı buluyoruz. Yüreğir Belediyesi’nde yapılan her şey, Yüreğir halkının mutluluğu içindir,” dedi.

Yüreğir’de düzenlenen iftar yemekleri toplam 22 noktada Ramazan Bayramı öncesine kadar devem edecek.

Okumak İster misiniz ?

Adana Kulislerinde Gündem: Halil Nacar AK Parti İl Başkanı mı Oluyor?

Adana siyasetinde kulisleri hareketlendiren dikkat çekici bir iddia gündeme geldi. Siyasi çevrelerde konuşulanlara göre, Adana …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/bilgebil/kentvegundem/wp-includes/functions.php on line 5493