Dilek Tepe ve Memleket Partisi Yönetimi CHP’ye Katıldı

Memleket Partisi Adana İl Başkanı Dilek Tepe, il ve ilçe yönetimiyle birlikte Cumhuriyet Halk Partisi’ne (CHP) katıldı. Tepe, CHP Genel Başkanı Özgür Özel’in daveti ve Memleket Partisi Kurucu Genel Başkanı Muharrem İnce’nin aldığı karar doğrultusunda siyasi çalışmalarını CHP çatısı altında sürdüreceklerini açıkladı.

“Toplumsal birlik artık daha önemli”

CHP Adana İl Başkanlığı’nda düzenlenen törenle partiye resmen katılan Tepe, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Türkiye’nin içinde bulunduğu ekonomik ve siyasi koşullar, toplumsal birlik ve güç birliğini her zamankinden daha fazla zorunlu kılmaktadır. Cumhuriyetin ikinci yüzyılında, ülkemizin kurucu değerlerine sahip çıkan, halktan yana siyaset yapan güçlü bir örgütle yol yürümek sorumluluğunu hissediyoruz.”

“CHP örgütüne teşekkür”

Dilek Tepe, CHP’ye katılım sürecinde kendilerine destek verenlere teşekkür ederek şunları söyledi:
“Bu süreçte yanımda olan tüm yol arkadaşlarıma, bana kapılarını açan CHP örgütüne ve Adanalı hemşerilerime teşekkür ediyorum. Birlikte daha güçlü bir Türkiye için mücadeleye devam edeceğiz.”

Okumak İster misiniz ?

Adana Kulislerinde Gündem: Halil Nacar AK Parti İl Başkanı mı Oluyor?

Adana siyasetinde kulisleri hareketlendiren dikkat çekici bir iddia gündeme geldi. Siyasi çevrelerde konuşulanlara göre, Adana …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/bilgebil/kentvegundem/wp-includes/functions.php on line 5493