Halil Nacar: Sağlık, insan hayatının en kıymetli hazinesidir.

Adana İl Sağlık Müdürü Halil Nacar, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.

Nacar yayınladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:

“Sağlık, insan hayatının en kıymetli hazinesidir. Bu kıymetli hazinenin korunması ve insanımıza en iyi sağlık hizmetinin sunulması için gece gündüz demeden fedakârca çalışan hekimlerimiz ve tüm sağlık çalışanlarımız, toplumumuzun şifa elidir.

İnsan sağlığına adanmış bu kutsal mesleği büyük bir özveri, sabır ve sevgiyle icra eden tüm hekimlerimizin ve sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum.

Görevleri başında hayatını kaybeden sağlık neferlerimizi rahmetle anıyor, emekli olanlara minnetlerimizi sunuyor ve görevi başındaki tüm sağlık kahramanlarımıza şükranlarımı iletiyorum.

14MartTıpBayramı’mız Kutlu Olsun.”

Okumak İster misiniz ?

Adana Kulislerinde Gündem: Halil Nacar AK Parti İl Başkanı mı Oluyor?

Adana siyasetinde kulisleri hareketlendiren dikkat çekici bir iddia gündeme geldi. Siyasi çevrelerde konuşulanlara göre, Adana …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/bilgebil/kentvegundem/wp-includes/functions.php on line 5493