Uzm. Dr. Polatöz, “Türkiye şiddet sarmalından kurtulmalıdır”

Hekim ve sağlık çalışanlarına uygulanan şiddete tepkiler yağmaya devam ediyor.

Geçtiğimiz gün Adana Şehir Hastanesi Acil Servisinde hekim, hemşire ve güvenlik görevlilerinin saldırıya uğrayarak darp edilmesine tepki gösteren Adana Sağlık Platformu Sözcüsü ve Adana Tabip Odası Başkanı Uzm. Dr. Özden Polatöz, yaptığı açıklamada “Biz hekimler ve sağlık çalışanları yaralıları, hastaları tedavi etmek için varız. Şifa veren ellerimiz incitilmemeli, sözel ve fiziksel şiddete uğratılmamalıdır. Bizlere yönelen her yumruk, her hakaret, sadece bir insana değil; toplumun vicdanına ve kişinin kendi sağlığına atılmış bir darbedir aslında. 2 hekim 2 hemşire ve 5 güvenlik görevlisine saldırı; işin ciddiyetinin hafife alınmayacak kadar büyük olduğunu göstermektedir.Bu olayın titizlikle incelenip, gerekli hukuki cezaların verilmesi tarafımızdan beklenmektedir.” dedi.

ETKİLİ CEZA ŞART

Sağlıkta şiddetin etkili cezalarla önlenebileceğini belirten Başkan Uzm. Dr. Polatöz, “Saldırganlar gerekli cezaları mutlaka almalıdırlar. Sağlık otoriterlerinin şiddetin sona erdirilmesi konusunda ciddi ve etkili çalışmaları ivedilikle yapmalarını, şiddetin önlenmesine ilişkin çalışmalar yaptıkları inancımızı kaybetmek istemiyoruz. Adana Sağlık Platformu, Demokratik Kitle Örgütleri, STK ve meslek odaları olarak Türkiye’nin şiddet sarmalından biran önce çıkması için sesimizi yükseltmeye devam edeceğiz” diye konuştu.

Okumak İster misiniz ?

Adana Kulislerinde Gündem: Halil Nacar AK Parti İl Başkanı mı Oluyor?

Adana siyasetinde kulisleri hareketlendiren dikkat çekici bir iddia gündeme geldi. Siyasi çevrelerde konuşulanlara göre, Adana …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/bilgebil/kentvegundem/wp-includes/functions.php on line 5493